Member Login
Login to access your account
Login
Not yet a member?
Here's what you're missing out on!
  • Upload Videos
  • Commenting
  • Add Favorites
  • Personal Photo Albums
Sign Up
Advertisement
Resume

Lelu Love-Fucking Away From Video Games

Like  
About
Share
Download
Add to
697,469 views
88% 789 100
From:  - 1305 videos
 21746
Pornstars:  Lelu Love +
Name That Pornstar
x
Recognize a pornstar? Help make Pornhub better and make it easier to find your favorite pornstars' videos by telling us who's in the video.
Submit
Categories:  Amateur, Hardcore, Pornstar, Funny +
Production:  professional
Added on: 1 year ago
Featured on: 1 year ago
Show more
Login or Sign Up now to download this video!
Login or Sign Up now to add this video!
Jump to your favorite action
Top Comments
  • 1 year ago
    How could u literally sit there and complain that a girl is trying to fuck you, i mean i know ppl get addicted to games but srsly wtf
  • 1 year ago
    he was playing batman arkham allsylum
All comments (130)
Login or Sign Up now to post a comment !
  • 1 week ago
    Loved it... Who's your Daddy Motherfucker!?!?
  • 1 month ago
    love your cute bf lulu
    • 1 month ago
      It's Lelu Hugh but thanks!! :)
      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 month ago
    Its bullshit me and my bf are major geeks and as soon as I start to blow him while he plays he will drop the romote and fuck me till I cant move then we both go back to our video games. The first couple nights we had sex it was all night and video games, sex, and food for like 3 nights.
  • 2 months ago
    sigh... guys like this give gamers a bad name... pussy is the most important thing over games
    • 2 months ago
      lol just a custom video babe ;)
      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 2 months ago
    lol thanks Ball and Yne!! :)
    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 3 months ago
    Hahaha this is hilarious. Great vid.
  • 3 months ago
    every gamer's dream scenario LOL
  • 3 months ago
    lol thanks Bitez and Male :)
    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 3 months ago
    Ladies don'r get mad, just fuck him :-)
  • 5 months ago
    I am a video game addict I badly want to have sex like this he don't have to pay attention to me just let me suck him while he plays it's a dream of mine. I would so do this.
  • 5 months ago
    lol Bjorn, all of my videos are custom videos that people order from the store page on my site ;)
    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 5 months ago
    lol not even sure what an alien vid is Bjorn and yep Seven!! :)
    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
    • 5 months ago
      Me either, lol. But I bet you could cum up with something amazing for it. Like where your a hot member of an alien race or something trying to rape hubby!
  • 5 months ago
    I fucking love gaming but I couldn't go on when my girlfriend would apaear infront of me all horny without clothes on
  • 5 months ago
    Ecer done an alien vid before? Lol.
  • 5 months ago
    Thanks RJ and Ex :)
    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    I love how you take requests lelu! This is the best video I ever ordered! I miss being a member, it was lots of fun! Some day I want to order a sequel to this video where your hubby catches you playing and seduces you. Lol! It would be lots of fun seeing the two of you playing a fighting game while fucking. Orgasmic finishing moves are the best kind!
    • 1 year ago
      lol yep and would love to have you CUM back anytime babe!! :)

      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    Lelu do you do any lesbian videos? if you do please come Fuck me =]
    • 1 year ago
      There's a small possibility that he's also a dog.
    • 1 year ago
      We all know that's not you in your pic and that you're a guy ;)

      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    How could u literally sit there and complain that a girl is trying to fuck you, i mean i know ppl get addicted to games but srsly wtf
    • 8 months ago
      You obviously have not lived the life of a gamer.
    • 1 year ago
      It was for the lols, don't take it so seriously. Have fun with it, they sure did.
    • 1 year ago
      lol Chad, these are custom videos that people order and I act out their fantasy or fetish :)

      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    Thanks Bigun and Pseudo!! :)

    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    That made me cum. Thanks for entertainment :D
  • 1 year ago
    You're a natural!
  • 1 year ago
    Damn girl look fine text me 1512 2895323
    • 1 year ago
      Thanks babe but I only text my members and you probably shouldn't be posting your number publicly like that...

      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    wow im craving this
    • 1 year ago
      Thanks Grizz!! :)

      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    she is awesome
    • 1 year ago
      Thanks Nate!! :)

      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    so sexy woman
    • 1 year ago
      Thanks ISpy!! :)

      See ALL my vids and MUCH more on my site here:
      http://www.LeluLove.com
      lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    Thanks Mike!! :)

    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    lol thanks Jay!! :)

    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    A girl that gives u head while playing video games, then wants to join u AND fuck you is definitely wifey material!
  • 1 year ago
    lol actually playing the game Electrix and thanks Kelly :)

    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    Were you actually attempting to play the game or was it relentless mashing of the X button?
  • 1 year ago
    My pleasure babe and thank you for your comments!! :)

    See ALL my vids and MUCH more on my site here:
    http://www.LeluLove.com
    lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    thanks for your videos, love it, dont stop
  • 1 year ago
    lol I've got facesitting vids right here Zerx: http://www.lelulove.com/?page=Search&q=facesitting Thanks Ten but I have enough trouble with English ;) See ALL my vids and MUCH more on my site here: http://www.LeluLove.com lelulovexoATgmailDOTcom
  • 1 year ago
    lelu, i can teach you spanish :D
  • 1 year ago
    Just sit on his face
© Pornhub.com, 2014