Load more related videos
Advertisement
Resume

Gauge miraculous hardcore coma recovery

Like  
About
Share
Download
Add to
10,081,425 views
85% 15759 2630
From: 
Unknown
Pornstars:  Chennin Blanc , Gauge +
Suggest new pornstars
x
Existing
  • Chennin Blanc
  • Gauge
Suggested
Submit
Categories:  Fetish, Pornstar, Reality, Threesome +
Suggest new categories
x
Existing
  • Fetish
  • Pornstar
  • Reality
  • Threesome
Suggested
Submit
Production:  professional +
Suggest new Production
x
  • Professional
  • Homemade
Tags:  pornstar, teen, reality, story, based, doctor, nurse, threesome, wet, pussylicking, teasing, skinny, natural, tight, big-tits, blowjob, blonde, natural-tits, fake-tits, petite +
Suggest new tags
x
Existing
  • Pornstar
  • Blonde
  • Natural-tits
  • Teen
  • Fake-tits
  • Petite
  • Reality
  • Story
  • Based
  • Doctor
  • Nurse
  • Threesome
  • Wet
  • Pussylicking
  • Teasing
  • Skinny
  • Natural
  • Tight
  • Big-tits
  • Blowjob
Suggested
Submit
Added on: 6 years ago
Featured on: 6 years ago
Show more
Login or Sign Up now to download this video!
Add to playlist
Login or Sign Up now to add this video!
Jump to your favorite action
Top Comments
  • 2 years ago
    "It's working, but I need you to suck my dick, STAT!!!!"

    Holy shit, the video would have been worth it for that line alone
    ROFL...
  • 2 years ago
    this is one of the most fucked up things iv'e ever seen
All comments (183)
Login or Sign Up now to post a comment !
  • 4 years ago
    Now that is some class acting. I loved the slow motion effect towards the end of the scene.

    It is a little weird watching certain parts of it though. Like I would think she wouldn't be able to restrain herself that quietly during most it. Still a fun concept though, I liked it.
  • 4 years ago
    its so stupid but very hot! it made me wet! lol
  • 4 years ago
    Kinda hot actually haha.
  • 4 years ago
    This is THE most ridiculous and most incredible video on pornhub! "Nurse, this is working, but I need you to suck my dick! Stat!"
  • 4 years ago
    since when is it the Nurse's job to shave the patient's pussy? Lmfao! Some of these pornos or so funny!
  • 4 years ago
    this has to be one of the best/funniest porn ever made haha it made me so wet
  • 5 years ago
    Mmm I love both the girls especially the milf nurse!
  • 5 years ago
    "I wanna be in a coma..." -stomps foot, crosses arms and beings to pout-
  • 5 years ago
    5 STARS, for making me horny and entertaining me at the same time. "Nurse, kindly spread her legs." LMAO, don't know why I found that to be fucking highlarious!!
  • 5 years ago
    "Now you know what we men go through" HAHA
  • 5 years ago
    fukin ape @ jackstain, of course it is staged!! u ever c any1 in a come wit no tubes r anythin?? and they not gonna get aby1 out of a come by doin that anyway! n jus a wild guess but im thinkin if any doctor done that n u cud c his face etc it prob wudnt b on da net!
  • 5 years ago
    lol so funny hahahaha dont stop now nurse. the patient life can be hanging in the balance LOOOOOOOOOOOL
  • 5 years ago
    This sure aint Emergency Room XD
  • 5 years ago
    SHUT THE FUCK UP COMPLAiNiNG EVERYBODY KNOW SHE WAS FAKiNG THE COMA DUMB ASSES!! THEY JUST TRYNA ENTERTAiN YALL SLOW ASS!!!!!!!!!!
  • 5 years ago
    ok, if u dont get the fact that this is PORN....and not REALITY...u shouldnt be watching porn and u need to see a psychiatris immediately

    onto other things, gauge is a pretty good actor if she can take all the groping without responding haha

    haha "gloves! what a great idea! lets try that"
  • 5 years ago
    She's probably faking the coma.
  • 5 years ago
    I agree. This might not be real. People in comas don't shave their pubes. This is so fucking fake.
  • 5 years ago
    wlllsmyth you are retarded.
    Hes obviously not a doctor lol I mean cmon.....
  • 5 years ago
    HAHAHAH..."It's working, but I need you to suck my dick, STAT!!!!"

    Holy shit, the video would have been worth it for that line alone
  • 5 years ago
    I bet this whole thing was just staged. I doubt that guy is even a real doctor!
© Pornhub.com, 2014